Τρίτη 28 Μαΐου 2013

ΑΠΆΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΌΛΙΟ ΤΗΣ SFEDONA.GR από τον Πρόεδρο του Συλλόγου

Φίλε Λάκη, γνωστή και χρόνια η παραλυτική και ανίατη αντιπνευματικίτιδα , που έχεις, εξάλλου πουλάει !!!
 Το σχόλιο σου για το πρόσωπο μου  στο άρθρο που σου έστειλα μου θυμίζει το ρητό {αλλού με τρίβεις ηγούμενε κι αλλού έχω τον πόνο}. 

Λάκη, δεν θα μπω στο κόπο να σχολιάσω γιατί θεωρώ ότι χάνω την ώρα μου!!!
 Θα σου πω μόνο,ότι είμαι 52 χρονών,είμαι βιομηχανικός εργάτης και  ότι ποτέ δεν σύρθηκα πίσω από πολιτικούς, δημοτικούς παράγοντες, δημοσιογράφους και όλους αυτούς που μαυρίζουν την ζωή μου και διαλύουν το μέλλον των παιδιών μου.
Τώρα αν είμαι προστατευτικός με τον Δήμαρχο και τον Αντιδήμαρχο, θα σου πω ένα, όποιος θέλει να βοηθήσει και να στηρίξει τα νόμιμα συμφέροντα του Συλλόγου που εκπροσωπώ, καλώς να ορίσει, είτε λέγεται Πνευματικός, είτε λέγεται Γιώτης, είτε λέγεται Φαρμάκης είτε Γιαννιδάκης !!!
Αν όμως οποιοσδήποτε θελήσει να είναι απέναντι μας,καλό είναι να παραμερίσει, γιατί θα τον παρασύρουμε διεκδικώντας τα νόμιμα δικαιώματα μας
Σου έστειλα τις θέσεις των Συλλόγων και τα πραγματικά γεγονότα, θα περίμενα να κάνεις μια σωστή διερεύνηση για το θέμα ,αντί αυτού δέχομαι μια προσωπική επίθεση πικρόχολη και απαράδεκτη,βάζοντας μου παραταξιακή ταμπέλα !
 Η σωστή τοποθέτηση των γεγονότων και η αλήθεια απ' ότι αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ενοχλεί. 
Τις τοποθετήσεις σου για ανδριάντες κλπ, δεν τις καταλαβαίνω, εξ άλλου εσείς το επάγγελμα των δημοσιογράφων είναι αυτό που φτιάχνει ανδριάντες και προτομές για τους μελλοντικούς παράγοντες {ηγέτες} που θα μαντρώσουν τα πρόβατα, όπως μας θεωρείτε . 
Τίποτε άλλο νάσαι καλά και πιστεύω την επόμενη φορά να διερευνήσεις τα γεγονότα πιο σωστά και το σχόλιο σου να είναι πιο αντικειμενικό.
    Με εκτίμηση
 Μιχ. Ποντικάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου